Hudební recenze: Leon Vynehall - Music For The Uninvited

Velmi špinavý a zašuměný zvuk, který místy připomíná Daphniho, místy sama sebe. Leon Vynehall je jedním z mála elektronických jmen, která se teprve probourávají na povrch všeobecného povědomí, ovšem toto snažení mu zjednodušuje fakt, že jeho zvuk je jen tak nezaměnitelný, originální a jen málo srovnatelný s podobnými inteprety mísícími taneční a čistě elektronickou hudbu.

Deska nazvaná "Music For The Uninvited" je Vynehallův první oficiálně vydaný počin, který ovšem ve světě internetu zažívá nevídaný boom. Vynehalla se ujal nizozemský label "3024", který vydává například pro Duke Dumonta. Leon žije hudbou již od dětství, kdy mu například matka v autě pouštěla staré funky a hip-hop tracky, které startovaly jeho zájem o hudbu a její tvorbu. Tato inspirace ho též přivedla na nápady typu dávat do desky například zvuky jako přetáčení a šumění staré hudební kazety do magnetofonu.

Leon Vynehall

Album vyšlo zatím pouze na vinylu a digitálně. Hlavním tahoum všech tracků je, že i přes nádech silně abstraktního pseudoelektra jsou tak perfektně zapracovány do rytmu, že by vůbec neubraly na kráse dobře poskládanému tanečnímu setu pro pohodový klubový páteční večer. Též ostatní zahraniční servery hodnotí Leonů výtvor, který byl vydán 27. března, velmi kladně a často si ho zasouvají do svých škatulek pojmenovaných jako The Best Albums.

Leon Vynehall

Na desku Vynehall uložil 7 tracků, které jsou i přes prvky elektrických mašin často podporovány syrovým zvukem klasických nástrojů, jako jsou například housle. Ostatně tak i celá deska začíná. Krásně vás připraví na špinavý a ušmudlaný house, který ovšem místy zasahuje i do velmi hlubokých a temných prvků. Z naší strany nám nezbývá nic jiného, než vám album doporučit, jako další řádek ve vašem přehrávači a popřát vám příjemný šumivý magnetofonový retroposlech pro nepozvané.

Album k přehrání zde.

Interpret: Leon Vynehall

Album: Music For The Uninvited