Dave Clarke se chystá vydat raritní remixy

Velikán současného techna - Brit Dave Clarke - připravuje k vydání album Remixes & Rarities, na kterém najdeme to nejlepší z jeho remixérských prací za celou dobu jeho působení na scéně. Detailnější informace najdete v textu, který připravil Daho.

Jméno Dave Clarke asi není v dnešní době potřeba nikomu sáhodlouze představovat. Platí už více jak deset let za světovou špičku komunity top-techno-DJs a je znám svým bravurním stylem a podáním mixingu. Ne každý ale zná jeho remixérskou diskografii a možná ani netuší jak je Dave Clarke v tomto směru aktivní. Stojí za celou řadou vynikajících remixů a to na deskách, kde by jste asi sami jeho jméno jen těžko sami hledali. Hromadu takových remixů možná znáte aniž by jste věděli, že za nimi stojí právě Dave Clarke. Hodně i těch starších dodnes hrají takové osobnosti, jako Jeff Mills nebo Surgeon. Většina těchto počinů je dnes už absolutně raritní záležitosti a klenoty v bagu každého šťastného vlastníka.

Pro všechny truchlící, na Ebayi marně tápající a ve snění ztracené duše, mám víc než fajn zprávu. Dave Clarke v příštím roce totiž vydává titul Remixes &  Rarities, což bude sbírka toho "nej" z jeho bohatého remixerského repertoáru. Projekt vyjde u labelu Music Man a bude k mání jako double-CD, nebo soubor pěti vinylů, ze kterých si budete mít možnost koupit jen ty, jež vám sednou nejvíce. První perličkou z dlouhé, třicetiskladbové řady remixů, je kousek King of Snake od Underworld. Následuje Dj Hell a ostrá punky skladba Let No Man Jack nebo Dave Angel s Tokyo Stealth Fighter. Vynikající je i breakbeatový remix pro Chemical Brothers na Chemical Beats, či akustická verze remeaku Dream On od Depeche Mode.

Ortodoxní technohlavy a historiky zároveň nadchne X-313 a jejich Interferon, stejnětak Green Velvetovský La La Land v nekompromisním hávu Dave Clarka. Dalším kouskem na party je také mix pro Empirion na track Narcotic Influence a věc Road Tour Roberta Armaniho. Ve výčtu lahůdek by jsme mohli pokračovat asi až do vyčerpání všech účastníků. Už jen namátkou tedy zmíníme: Leftfield, New Order, Laurent Garnier, Moby nebo Slam a tím seznam zdaleka nekončí.

Album Remixes &  Rarities je samozřejmě praktickou sbírkou dávno nesehnatelných a vzácných kousků, které si už teď nebude problém zakoupit, ale také jakousi retrospektivní výpravou do diskografie Dave Clarka s možností nahléhnout do jeho producentské kuchyně a pochopit, že dobrý DJ a producent musí být také všestraný hudebník. Nevím jak vy, ale já mám z tohoto CD radost až nakost! Až si ho poslechnete budete na tom podobně, tedy doufám…

Dave Clarke - Remixes &  Rarities
MusicMan CD 26

preorder: recordshop@nula2.cz