PARTYINFO
APOKALYPSA - THE NEW AGE
Datum konání: |
22.11.2013 - pátek |
Místo konání: |
Brno - BVV (výstaviště) |
DJs: |
Aréna I. - Laser Show Hall Sasha Carassi (DrumCode/IT), A.Paul (Naked Lunch/PT), Joseph Capriati (DrumCode/IT), The Advent & Industrialyzer LIVE (Kombination Research/GB/PT), Horacio Cruz ( Circus Nation/ ES), Eric Sneo (BeatDisaster rec./DE), Miss Djax LIVE (Kne‘Deep/NL),Triple Religion LIVE aka Arkus P. & Boris S. & Robert Natus (Cubbo/DE), Eto & Gab aka Motormorfoses (Mtmf rec./Cubbo/BR), Nois (CZ), Makarov & Spiriakos (CZ), Megamix by Toky & CubeVision (SK/CZ) Aréna II. - La Grotta KaiserDisco (KD music/DE), Jay Lumen (Drumcode/HU), Subgate (CZ), Orbith (CZ), Adam Cloud (CZ), Andy Smithh (CZ), Misa Salacova (CZ), Nika (CZ) Aréna III. - Café de Paris André Galluzzi (Cocoon/DE), Dominik Eulberg (Cocoon/DE), KaiserSoze (CZ), JB & Flesh (CZ), Ravic (CZ), Taada (CZ), Sebastian Deluca (CZ), Tokátko (CZ), CallBoy (CZ) |
Info: |
http://www.apokalypsa.com |
Popis: |
vstup od 599 czk, na místě 999 czk, vip 999 czk, vip gold 2499 czk |
5 čtenáři Techno.cz byli této akci
|
Již tento pátek se uskuteční další díl halové party Apokalypsa s podtitulem New Age. Přinášíme vám praktické informace včetně kompletního časového harmonogramu všech tří pódií.
PLÁN AKCE
Stáhněte si kompletní mapu Apokalypsa New Age
http://www.praan.cz/apo36_mapa.jpg
ZÁKLADNÍ ÚDAJE
termín akce: 22. listopadu 2013
začátek vpouštění do pavilonu P: 17:00
VSTUP NA BVV (BRNĚNSKÉ VELETRHY)
PĚŠÍ : Použijte bránu č. 7
VJEZD VOZEM: Použijte bránu č. 9 pro vjezd na hlídané parkoviště
PARKOVÁNÍ
PARKOVÁNÍ NA VOLNÉ PLOŠE: Bude zpoplatněno brněnskými veletrhy - parkoviště je hlídané a nachází se před pavilonem P.
PARKOVÁNÍ VIP: Pro VIP je parkování ZDARMA, je součástí VIP vstupenkynebo akreditace a nachází se z boku pavilonu P.
PARKOVÁNÍ VIP GOLD: Pro VIP GOLD je parkování ZDARMA, je součástí VIP GOLD vstupenky a nachází se z druhé části pavilonu P.(vlevo)
PRODEJ VSTUPENEK NA MÍSTĚ
Z důvodu velké kapacity pavilonu P se budou i na místě prodávat vstupenky a to:
STANDARD - 890 CZK
VIP - 1490 CZK
VIP GOLD - 2490 CZK
VSTUP DO PAVILONU P
Vstupenky STANDARD
Hlavní brána pavilonu P bude rozdělena na několik koridorů, přičemž každý Vás přivede k turniketům, které zkontrolují pravost vstupenky.
Vstupenky VIP
Z boční strany pavilonu P bude připraven VIP vstup, který bude rozdělen na 2 koridory viz. mapka. U vchodu bude pro VIP návštěvníky šatna ZDARMA.
Vstupenky VIP GOLD
Úplně nový a soukromý vchod pro majitelé VIP GOLD vstupenek najdete u vchodu do House/Tech-house pódia viz. mapka. U vchodu bude pro VIP GOLD návštěvníky šatna ZDARMA
Samotné vchody pro majitelé všech vstupenek budou označeny.
Upozorňujeme na možný výskyt dealerů s lístky z médii, či s falešnými napodobeninami. Pravost lístků zaručeně ověří až naše turnikety! Neriskujte tak zklamání v podobě zákazu vstupu na akci. Jediné pravé vstupenky zakoupíte v oficiálních předprodejích akce a na naší pokladně na místě. Podporujte pořadatele, nikoliv zloděje.
Se vstupenkou VIP a „standard“ není možné opakovaně opouštět a zpětně navštěvovat pavilon P. Pro pobyt na čerstvém vzduchu či kouření doporučujeme navštívit zimní zahradu (mezi Tech-House a Minimal People stage), kde budou také občerstvovací stánky. Opakované opouštění pavilonu P mohou využít pouze majitelé VIP GOLD.
ŠATNY
Velkokapacitní šatny budou umístěny přímo za tribunami hlavního pódia. Díky velikosti pavilonu P tak nebudou vznikat velké fronty a čas strávený krátkým odbavením si už můžete zpříjemnit poslechem produkce z hlavní stage. Šatny jsou nachystané pro dvojnásobný počet návštěvníků než očekáváme a otevřeny budou od
začátku až do konce akce.
BEZPEČNOST AKCE
O bezpečnost a hladký průběh se bude starat více než 80 prověřených a proškolených osob. Tento personál jako „pořadatelská služba“ je tu pro vás. Zeptejte se proto jeho členů na vše, co chcete k akci vědět. Na Apokalypse bude také záchranná služba a profesionální zdravotníci. Prosíme o prostudování plánku akce, ať můžete snadno najít vše, co je pro vás nachystáno. Je to vaše noc a my chceme, abyste si ji užili na maximum.
WC A HYGIENA
Toalety najdete při hlavním vchodu ve vstupní hale (FOAYE), dále přímo v pavilonu P u hlavního pódia, další velkokapacitní toalety se nachází u pódia House/Tech-house stage. Držitelé VIP & VIP GOLD vstupenek budou moci využít toalety na galerii hlavního pódia. Prosíme udržujte čistotu a pořádek, ať si můžeme všichni užít akci ku všeobecné spokojenosti. Děkujeme.
NA AKCI JE ZAKÁZÁNO
Do pavilonu P je zakázáno vnášet: vlastní jídlo a pití, drogy (tvrdé i měkké), sklo, aerosolové rozprašovače, hole, plechovky, plastové / PET lahve a ostré předměty a jakýkoliv jiný předmět, který by mohl ohrožovat návštěvníky akce. V případě jakýchkoliv komplikací má náš bezpečnostní tým poslední slovo. Oblečení anebo jiné viditelné fyzické znaky na vzhledu, které vyjadřují explicitní politické, sociální hnutí a skupiny, jsou zakázány. Vstup zvířatům je zakázán.
BARY & OBČERSTVENÍ
Na hlavním pódiu bude celkem 6 zásobených barů, další bar najdete na galerii. Minimal people stage a House/Tech-House stage nabízí celkem 4 bary, které jsou umístěny přímo u pódií s dobrým výhledem na vystupující umělce. Součástí akce jsou samozřejmě stánky s jídlem, party doplňky a různé aktivity našich partnerů.
MERCHANDISING APOKALYPSA
Apokalypsa spustila svůj oficiální merchanding k této akci. Prostudujte si naši nabídku zboží, na akci budeme mít stánek! http://www.merchmania.cz/apokalypsa-electronic-music-festival/
VIP GOLD BARY
Majitelé VIP GOLD vstupenek mají po celou dobu alko/nealko zdarma. Výdejní gratis bar se nachází v zázemí hlavního pódia, tedy v místech, kde můžete potkat všechny vystupující umělce. Prosíme, jelikož se jedná o backstage, o slušné chování a respektování umělců chystajících se na svá vystoupení. V mapce je tento prostor zaznačen jako GOLD. Do backstage se majitelé vstupenek VIP GOLD dostanou z boku pódia (z pravé strany, z pohledu návštěvníka na hlavní pódium)
PROPAGACE JINÝCH AKCÍ
Jakákoliv reklama je zakázána. Návštěvníci nemají oprávnění distribuovat letáky, plakáty či jiné propagační materiály během akce v prostorách pavilonu a na parkovišti. Pokud chcete zviditelnit nějakou z vašich parties, kontaktujte nás.
ROZPIS PODIÍ
1.ARENA
Její šíře dosahuje délky 45ti metrů. Samotnou scénu tvoří více než 120m2 AV plochy, na které samozřejmě uvidíte DJ intra. Součástí scény je 8 plnobarevných laserů, inteligentní osvětlení a centrální dekorace, která je napojena na osvětlení hlavního pódia. Hlavní prioritou pro nás je ozvučení celé akce, o které se postará nejvyšší řada zvukového systému L‘acoustic – K1 v režii těch nejlepších zvukařů. Součástí hlavního pódia jsou také výškové tribuny, sedačky, pivní lavice, či chill-outové sedacípytle. Z důvodu skvělé akustiky jsme 36tý díl uspořádali jinak, než jste zvyklí.
MINIMAL PEOPLE ARENA
Je umístěna hned vedle hlavního pódia. Jedná se o stylovou klubovku, včetně tématického vybavení, pohodlných sedaček, koberců a dekorací opticky snižujících strop pavilonu P. O ozvučení se taktéž postará systém L’Acoustics a plejáda Djů v čele s Dominikem Eulbergem či Andrém Galluzzim ze stáje Cocoon.
TECH/HOUSE ARENA
Pulsující stage plná skvělé atmosféry koketující na prahu moderního techna a ikon jako KaiserDisco, Jay Lumen či Orbith a Subgate, kteří se představí v klubovějším světle. Nebude náhodou právě tato stage tou, která se vám při procházkou pavilonem P zalíbí nejvíce? Posoudíme po akci!
TIMETABLE
MAIN ARENA
★17:00 - 18:00 NOIS
★18:00 - 19:00 DESTROYER
★19:00 - 20:00 MAKAROV & SPIRIAKOS
★20:00 - 21:30 SASHA CARRASI
★21:30 - 23:00 ERIC SNEO LIVE
★23:00 - 00:30 JOSEPH CAPRIATI
★00:30 - 00:40 MEGAMIX
★00:40 - 02:15 THE ADVENT & INDUSTRIALYZER LIVE
★02:15 - 03:45 HORACIO CRUZ
★03:45 - 05:15 A.PAUL
★05:15 - 06:00 MISS DJAX LIVE
★06:00 - 07:15 TRIPLE RELIGION LIVE
★07:15 - 08:15 ETO & GAB aka MOTORMORFOSES
TECH/HOUSE ARENA
★19:00 - 20:30 NIKA
★20:30 - 22:00 ADAM CLOUD
★22:00 - 23:30 MISA SALACOVA
★23:30 - 01:00 ORBITH
★01:00 - 02:30 SUBGATE
★02:30 - 04:30 KAISERDISCO
★04:30 - 06:30 JAY LUMEN
★06:30 - 08:00 ANDY SMITTH
MINIMAL PEOPLE ARENA
★19:00 - 20:00 TOKATKO
★20:00 - 21:00 TAADA
★21:00 - 22:00 CALLBOY
★22:00 - 23:30 JB & FLESH
★23:30 - 01:00 SEBASTIAN DELUCA
★01:00 - 03:30 ANDRÉ GALLUZZI
★03:30 - 05:30 DOMINIK EULBERG
★05:30 - 07:00 KAISERSOZE
★07:00 - 08:00 RAVIC
Měsíce příprav na největší českou a slovenskou techno halovku vrcholí a taneční svátek ve znamení nového věku se blíží! Ať už vyznáváte surové či zběsilé techno, vytříbený minimalový sound nebo klubový tech/house, na Apokalypse si přijdete na své. Těšíme se, že si 36. díl užijeme společně naplno!
Po Pet Duu a Fernandě a Lukasovi zbývá na hlavním pódiu Apokalypsy představit již poslední světovou hardtechno dvojici, kterou je Eto & Gab aka Motormofoses. Seznamte se s tímto brazilským párem blíže skrz následující rozhovor, ve kterém jsme rozebrali jejich live i DJské vystoupení, záliby i zaváhání, kterých se dopustili.
Čím je pro vás hardtechno tak kouzelné?
Gab> Těžko říct, proč se mi právě tento styl líbí, ale hardtechno mi velmi připomíná brazilskou Sambu, kterou miluji stejně jako karnevaly! Obojí má obrovskou duši a působí na mě velmi intenzivně, silně a jednoduše je to pro mě úžasné!
Eto> Když jsme začínali hrát nebýval takový rozdíl mezi technem a hardtechnem.Věřím, že jsme byli součástí techno evoluce, která dovedla industriální techno až k hardtechno.
Jak vypadá live vystoupení Motormofoses?
Od našich začátků se toho již samozřejmě mnoho změnilo. Náš poslední setup se skládá z Akai MPC1000, který tvoří srdce našeho projektu. Dále Kaoss Pad (efektový procesor) a Eto vytváří melodie pomocí Akai Maniak Synth, Access Indigo 2 a Kaoss Pad 3.
A co vaše společné DJ sety – jsou vám bližší gramce nebo CD playery?
Gab> Preferuji gramofony a to hlavně kvůli vinylům. Desky mě fakt chybí! Ale každá mince má dvě strany – s deskami se špatně cestovalo, vinyl bagy se při létání snadno ztratí, takže díky digitalizaci je to mnohem jednodušší. Momentálně tudíž preferuji CD playery oproti například Traktoru nebo podobnému DVS systému.
Eto> To já jsem taky na gramofony – ten dotyk je nenahraditelný a s deskami se mi pracuje mnohem lépe. Bohužel, aby člověk mohl odehrát z gramců na 100%, musí všechno pracovat perfektně a to se často nedaří. Proto nechci riskovat a taky raději hraji z CD.
Na YouTube jsem nedávno zhlédl vaše video z Monegros, kde jste odehráli live set společně s Underdogz. Co vám tato zkušenost přinesla?
Gab> Bylo to úplně něco nového – normálně totiž hrávám připravené smyčky, ale tentokrát jsem pracovala jen s „sample shots“ a efekty, protože smyčky byly kompletně v režii Lukase. Eto do toho všeho hrál na elektrickou basovku poprvé v životě před lidmi! Zkušenost nám přinesla především to, že musíme ještě hodně trénovat, protože celé vystoupení bylo hodně o improvizaci. Musím ale říct, že publikum nás hnalo kupředu a užili jsme si to jak dlouho ne!
Eto> Byla to zajímavá zkušenost a užili jsme si především všechny ty přípravy ve studiu. Bohužel těžko to ještě někdy zopakujeme, protože zajistit celou tuto produkci je fakt těžký.
Gab má pravdu v tom, že jsme asi hodně improvizovali a občas se nám to pěkně zkomplikovalo. Ale naučili jsme se díky tomu, že nejjednodušší cesta je ta nejsprávnější.
Jak tráví Motormofoses volný čas?
Gab> Produkuju, dělám grafiku, koukám na filmy a ráda chodím na pivo s kamarády.
Eto> Poslouchám hlavně Bossa Nova, jazz, hraju na basovku a snažím se dělat romantické chvilky kdykoli je to možné.
Z produkce party Apokalypsa přichází “zábavná" zpráva o množství dj techniky, která se na akci vyskytne v jednu noc! Tak schválně, kdy jste viděli pohromadě tohle? V článku uvádíme pouze základní dj techniku, nikoliv notebooky, samplery, controllery a ostatní vybavení vystupujících.
8 x mixpult Pioneer DJM 900
5 x mixpult Pioneer DJM 800
3 x mixpult Allen&Heath Xone 92
15 x cd player Pioneer CDJ 2000
9 x gramofon Technics 1210
Elektronický indoor festival Apokalypsa, s podtitulem New Age a novým uspořádáním pavilonu P
—> poslední vstupenky za 799,- v předprodejních sítí
—> Předprodej Ticketpro: http://www.ticketpro.cz/jnp/hudba/tanecni-elektronicka-hudba/1030741-apokalypsa-36.html
—> Předprodej Ticketportal: http://www.ticketportal.cz/event.aspx?ID=131176
—> Předprodej Facebook : https://www.facebook.com/ApokalypsaOfficial/app_329186767130587
Pochází ze španělské Granady, reprezentuje jižanské groovy techno a mistrovsky ovládá hru ze tří gramofonů. To všechno již pravděpodobně o Horacio Cruzovi víte, pokud vás však zajímají i další detaily jeho kariéry i současného úsilí, čtěte směle dále.
Co je tvým snem?
Mým snem byla vždy hudba. Už od chvíle kdy jsem začal hrát jsem to chtěl dotáhnout na profesionálního DJe. Respektive mým snem je dostat se ještě dál!
Když jsem například začal pořádat akce, mým snem bylo ukázat lidem něco nového a obohatit tak kulturní scénu rodného města.
Řekni nám něco bližšího o svých současných pořadatelských aktivitách.
Momentálně dělám na dalším ročníku party Circus Nation, který se bude konat již popáté. Rok od roku se této událostí daří lépe a jsem hrdý na to, že se stala jednou z nejvýznamnějších techno akcí na jihu Španělska.
Slyšel jsem něco o tvé spolupráci s C-System…
Ano, právě děláme na projektu Morfogen, ve kterém se představíme živě v kombinaci techna, trancu a elektra. Stále si osvojujeme nové nástroje a příští rok máme v plánu představit spoustu překvapení, díky kterým naše vystoupení posuneme ještě o něco dál.
O které nástroje jde?
To zatím nechci prozrazovat, ale mezi mé dlouhodobě nejoblíbenější kusy hardwaru samozřejmě patří Roland TR-909 a TB-303..
Není tajemstvím, že vlastníš ohromnou sbírku vinylů. Obsahuje jen EDM skladby, nebo preferuješ zvuk vinylu i v jiných žánrech?
Jasně, mám v ní spoustu desek například od Iron Maiden nebo Led Zeppelin. Vinyly jsem nakupoval ještě dřív, než jsem se stal DJem, takže vedle techno a trance desek, se v ní najdou i unikátní rockové kousky. V podstatě je to moje vášeň… jakmile narazím na nějakou skladbu, která se mi líbí a je na vinylu, okamžitě jdu po ní bez ohledu na to, o který styl se jedná.
Poprvé si za gramofony stoupla v šestnácti a ve zlaté rave éře 90. let patřila společně s Marushou mezi princezny německé i evropské techno scény. Její vášeň pro hudbu však neuhasla ani po 35 letech za mixákem a na příští rok chystá grandiózní oslavu 25. výročí jejího labelu. Poznejte Miss Djax i z jiného úhlu prostřednictvím následující pětice otázek.
Co tě zaručeně rozšťastní?
Hudba!
Tvůj label Djax Records brzo oslaví 25. výročí od svého založení. Chystáš pro něj, potažmo pro nás nějaký dárek?
Mé nové album bude vydáno právě na počest 25. narozenin labelu.
Spolupracuješ s mnoha lidmi jako jsou například Petu Duo, Patrick DSP nebo Mark Drama. Máš nějakého „pana Božského“, se kterým by sis ráda zahrála?
Momentálně ne, protože veškeré své úsilí směřuji k novému albu.
Čím bys pravděpodobně byla, kdyby ses neživila jko DJka/producentka?
Určitě bych se věnovala nějaké jiné umělecké profesi, například fotografování, filmování nebo designu.
Není tajemstvím, že whisky byla alespoň v minulosti tvým oblíbeným party drinkem. Jak to máš teď?
Whisky už nepiju, momentálně dávám přednost sklenici vychlazeného šumivého vína nebo šampaňskému.
Máme pro Vás kosmetické úpravy DJs, kteří vystoupí 22. listopadu na Apokalypse New Age. Změny se týkají 2. a 3. arény.
2. aréna (tech/house, clubbing techno) - místo dua Wilda & Marty Fish zahraje Misa Salacova, která se po dlouhé době objevila za pultem, a to hned na Citadele Carl Cox. Nutno dodat, že hudební rozpětí tech/house až klubové techno jí velmi sluší a tedy Misa zahraje v čase 22:00 - 23:30.
3. aréna (minimal people stage) - Djka Sonja se nemůže účastnit této akce, jelikož si bude plnit štastné životní období (gratulujeme!). Více než plnohodnotnou náhradou bude velmi nadaný dj, zastupující novou generaci, Sebastian Deluca. Jsme přesvědčeni, že o tomto umělci ještě uslyšíme a jeho vystoupení v čase 23:30 - 01:30 byste si neměli nechat ujít.
Vzhledem k současné situaci komplexu Bobycentrum, který je již od půlky července zavřený a odpojený od dodávek elektřiny, plynu a vody, jsou organizátoři Apokalypsy nuceni přesunout listopadový díl do osvědčeného a nadčasového Pavilonu P brněnského výstaviště, čili do svatostánku, který bude tradičně rozdělen na tři plnohodnotné stage nabízející dostatek místa na tanec i posezení pro všechny návštěvníky. Termín akce se nemění, čili zakoupené vstupenky na 22. listopad zůstávají v platnosti.
Rozhodnout se pro tak razantní krok pro nás samozřejmě nebylo jednoduché, avšak nastalé okolnosti nám, v zájmu hladkého průběhu akce, nedaly jinou šanci. Někteří z vás zajisté během posledních měsíců zaznamenali rozruch, který se ohledně komplexu Bobycentrum v médiích rozpoutal. Celou causu od začátku podrobně mapuje například zpravodajství České televize, které 31. července přineslo jako první zprávu o tom, že Bobycentrum je zavřené a odpojené od energií. Dle původních informací měly být dluhy za energie splaceny majitelem během několika týdnů, začátkem září se však z dalších médií dozvídáme, že stav Bobycentra je neměnný. Množí se spekulace o tom kdy a jak bude prostor znovu otevřen, ovšem pořadatelé nasmlouvaných akcí nemohou dále čekat a oznamují přesun například koncertu Suzi Quatro a show Zdeňka Izera do náhradních prostor (zdroj: ČT).
Ani my si proto nedovolujeme hazardovat s konáním největší české indoor techno party v zadluženém a momentálně zavřeném komplexu, a proto přesouváme Apokalypsu do osvědčených prostor, které garantují hladký a komfortní průběh celé noci.
Sedmnáct zahraničních hvězd a směsice osvědčených i nových tváří českého Djingu, jež vystupují na třech pódiích, dává již předem tušit neopakovatelnou atmosféru v každé třetině pavilonu. To vše s přehledným pohodlím pro vás – naše návštěvníky. Žádné fronty, dostatečná kapacita šaten, barů i záchodů a spousta možností, jak si tento svátek techna ve všech jeho podobách užít.
Věříme, že chápete důvody, které nás vedly k tomuto rozhodnutí směřujícímu k hladkému průběhu akce a těšíme se na viděnou 22. listopadu na Apokalypse v Pavilonu P brněnského výstaviště!
Za organizační tým Apokalypsa - Nina Fialová
Zdroje odkazující na současný stav Bobycentra:
http://www.ceskatelevize.cz/zpravodajstvi-brno/zpravy/236571-ct-hotel-bobycentrum-je-zavreny-a-odpojeny-od-energii/
http://www.ceskatelevize.cz/zpravodajstvi-brno/zpravy/240362-bobycentrum-stale-zavrene-a-bez-elektriny/
…říká objev italské techno scény a černý kůň letošní Apokalypsy, který si na propagační rozhovory příliš nepotrpí a raději jednou větou, pěkně od srdce řekne co si myslí. Ostatně i to je důvodem, proč většinu času věnuje produkci, díky které trhá žebříčky prodejnosti a dokazuje tak, že „neapolská škola“ má stále co nabídnout.
Jak bys popsal svou techno evoluci?
…příliš rychle a ne moc zajímavě… (smích)
Kdo je pro tebe DJem číslo jedna?
Danny Tenaglia je mým oblíbencem a zároveň dobrým kamarádem. Je příkladem chytrosti a pokory.
Sasha Carassi & Danny Tenaglia @ Angels Of Love (Caserta 2012)
Bavilo by tě věnovat se i jiným hudebním stylům?
Jasně, třeba jazzu nebo soulu. Určitě by mě to bavilo!
Takřka každý světový DJ má v současnosti svůj vlastní label. Ten tvůj - Phobiq – funguje takřka jako rodinný podnik. Přináší to i nějaké úskalí?
Máš pravdu, že momentálně v labelu pracuji se svou ženou Rosou, ale díky Bohu, že ona je skvělým business partnerem! Důležité v současnosti je především dělat hudbu profesionálně, s láskou i zapálením a nejen „pro zábavu“, protože hudební průmysl je již přesycen nekvalitními sra*kami.
Itálie je po celém světě mimo jiné známá díky své kuchyni. Jak to máš s vařením ty? Baví tě vařit a zkoušíš na cestách i cizí kuchyně?
Samozřejmě, že miluji italskou kuchyni! Stejně tak zbožňuji vaření pro mé blízké a nebojím se ochutnat i lokální kuchyně v různých státech, kde zrovna hraji. Obdivuji španělskou kuchyni, ale Itálie je prostě Itálie.
Stáli u zrodu německého hardtechno, dali mu tvář a v roce 2012 spojili své síly, aby vytvořili jeden projekt, který nemá ve světě zuřivého BPM obdoby. Řeč je o řeznících dobře známých jako Arkus P., Boris S. a Robert Natus alias trio Triple Religion, které budete mít možnost premiérově ve střední a východní Evropě slyšet na listopadové Apokalypse! Pojďme si společně připomenout jejich začátky a okamžiky, které svedly jejich cesty dohromady...
Rozebírat dětství, oblíbené kapely v mládí a první návštěvy klubů snad v případě těchto matadorů ani není zapotřebí. Každý fanda hutného techna musel v posledních letech slyšet o sólových i společných projektech Roberta, Arkuse a Borise, stejně tak jako o labelu Abstract, jenž v době největšího rozmachu hardtechna v Německu a okolních státech drtil žebříčky prodejnosti. Přibližme si proto především počátky jejich společných projektů, vedoucích ke vzniku Triple Religion.
Robert s Arkusem se seznámili ještě dříve než začali veřejně vystupovat a to ve vyhlášeném kempu festivalu Nature One. Společně s Borisem se pak pravděpodobně poprvé setkávají na Abstract night v bývalém Düsseldorfském klubu Tor 3.
Po spoustě sólově vydaných desek přichází Arkus P. koncem roku 2004 s nápadem spojit své síly s Robertem Natusem. Výsledkem jejich práce se stává známý track Hardcore Salsa, který jim doslova otevřel cestu do celého světa...
Pamatujete na Hardcore Salsu?
Skladba nejdříve vyšla na Robertově labelu Bitshift, stala se nejprodávanější plackou mnoha recordshopů a následovala jí pecka Gango, která se dostala již do celosvětové distribuce. Netrvalo to dlouho a zrodil se první společný liveact Arkuse a Roberta, se kterým se předvedli i na televizní stanici VIVA. Přes veškerou slávu a cestování, které si na přelomu roku 2005 užívali, se o rok později opět dokázali sejít ve společném studiu a vydat album s názvem Pressure, které vyšlo na známém labelu t:classics. Další úspěch na sebe nenechal dlouho čekat a právem tak získávají čtvrté místo v kategorii “best live act” a sedmé za album roku v německém magazínu Raveline.
Arkus P. zanedlouho na to oslovuje třetího do party - Borise S., se kterým taktéž tráví mnoho času ve studiu. Společně zakládají projekt Tetrapack, který jste měli možnost slyšet například na poslední Apokalypse konané v roce 2009 v Bobycentru a předvedli se i na pouštním festivalu Monegros před zraky 50 000 lidí!
Roku 2012 se pak všichni tři rozhodnou založit projekt Triple Religion vyjadřující tři odlišné přístupy k hudbě tvořící jeden společný celek. Možná byste si mohli myslet, že rozdíl mezi Tetrapack a Triple Religion není nijak znatelný, avšak opak je pravdou.
Zatímco Tetrapack funguje většinou jako propojení DJ a live actu, Triple Religion je 100% live act složený z mnoha předpřipravených smyček a samplů! Je zde však prostor i pro improvizaci, kterou si bratři v triku náležitě užívají.
Triple Religion je skutečně exkluzivním spojením borců, jež formovali evropskou hardtechno scénu a je nám ctí, že po akcích jako jsou Monegros a Awekenings dorazí i na Apokalypsu!
Paulo Pereira alias A.Paul patří mezi nejpracovitější lidi světové techno scény. Vlastní několik labelů, z nichž nejznámější Naked Lunch drží standard energického techna stále na vysoké úrovni. Na taneční scéně se pohybuje již přes dvacet let, zajímá se o filozofii i psaní a nebojí se říct svůj názor naplno. Poznejte v následujícím rozhovoru A.Paula blíže.
Ahoj Paulo, tvé jméno se v posledních letech stalo zárukou pořádného techna a to jak v rámci tvých producentských aktivit, tak samotného labelu Naked lunch. Pověz nám, co všechno vlastně děláš…
V současnosti se všechny mé aktivity točí okolo hudby, labelu a mejdanů, které pořádáme. Dříve jsem se na profesionální úrovni živil také jako grafik a web designer, ale těmto oborům se nyní věnuji jen příležitostně a většinu času trávím nad vlastními projekty.
Dočetl jsem se, že začátek tvé hudební kariéry do značné míry ovlivnila tvá sestra. V jakém směru na tebe měla vliv?
Pomohla mi nesčetněkrát v mnoha věcech… První taneční rytmy jsme slyšel právě prostřednictvím jedné radiové show, kterou ségra poslouchávala. To mi bylo šest let. Byli jsme obklopeni komerční hudbou ze všech možných kanálů, ale právě díky této show jsem pronikl do světa funku a disca. Sestra mi také koupila první vinyl a velmi mě podporovala, když jsem se konečně rozhodl, že se stanu DJem.
Jak to v současné době vypadá s portugalskou techno scénou?
Musím uznat, že poprvé po mnoha letech to zde začíná vypadat dobře. Techno scéna si prošla těžkými časy od dob, kdy byla koncem 90. let na vrcholu. Tenkrát jsme měli tucty techno akcí víkend co víkend, na kterých hráli skvělí zahraniční i lokální DJové a producenti. Skvělé bylo i publikum a někteří pořadatelé. Troufám si říct, že jsme tu mívali regulérní techno scénu, která však trvala jen chvíli. Najednou se vlivem mnoha faktorů scéna roztříštila, hodně lidí přešlo na house, jiní na hardtechno a hudba, kterou já považuji za techno prakticky vymizela.
Od minulého roku však vidím velký pokrok v tom, jak lidé začínají znova vnímat techno a stávám se svědkem znovuzrození techno scény i kultury. Snažím se taktéž přispět pořádáním vlastních akcí a propagací místních producentů. Věřím, že se poučíme z minulých chyb a podaří se nám vybudovat vyváženou scénu, které bude pokračovat a nasytíme tak všechny hladové fanoušky techna.
Značka Naked lunch si během uplynulých let dokázala získat tisíce fanoušků a stala se doslova synonymem pro rázné techno. Jaké máš s tímto kolosem budoucí plány?
Naked lunch se zrodil roku 2005 a prvních pět let jsem jej budoval pouze já. Troufám si říct, že jsem dosáhl pozitivních ohlasů s releasy, které na něm vycházely, ale v určité chvíli jsme si uvědomil, že je zapotřebí expandovat. Moje žena Sandra proto přebrala aktivity spojené s marketingem a label managementem a já jsem se mohl soustředit na další činnosti. Momentálně provozujeme čtyři labely, stále vydáváme vinyly, nahráváme každý týden nový podcast a společně s dalšími dvěma kamarády, Matthewem a Carlosem, pořádáme regulérní party. První z nich jsme zrealizovali v několika portugalských městech, ale rádi bychom něco uspořádali i za hranicemi Portugalska. Mým plánem je tedy pokračovat v práci ve stejném tempu jako v posledních letech, protože díky reakcím DJů a fanoušků vím, že to děláme správně.
Proč jsi vlastně label pojmenoval „Naked lunch“?
Někteří lidé v tom názvu možná poznávají knihu Williama Burroughse a film Davida Cronenberga, nebo stejnojmennou kapelu. Jednoduše se jedná o zajímavý název, který miluji a který pro mě má hlubší smysl. „Naked“ (v překladu „nahý“) ve smyslu labelu pro mě znamená něco syrového, základního a bez hranic a „lunch“ proto, že pro nás milovníky techna je hudba potravou pro duši.
Hraješ už spoustu let, a proto by mě zajímal tvůj názor na klasické i moderní DJské technologie v kontextu tvého vlastního setupu…
Po dvaceti letech hraní z vinylu pro mě bylo čím dál tím těžší nacházet stále novou hudbu, takže jsem se rozhodl vyzkoušet něco nového. Dva roky jsem hrál Final Scratch a poté jsem přesedlal na program Traktor. Momentálně používám kontrolery Allen & Heath DX a mixák Pioneer 900, což mi umožňuje hrát si se spoustou efektů. Myslím, že moderní technologie jsou úchvatné a vždycky mě bude bavit zkoušet jejich možnosti.
S přechodem na digitální platformu se změnil i způsob distribuce hudebních nahrávek a většina DJů dnes nakupuje MP3ojky na Beatportu. Jaký máš vztah k tomuto portálu, respektive k nakupování hudby online?
Mám Beatport rád, i přesto že mi na něm pár věcí nesedí. Mám rád jeho prostředí, způsob vyhledávání a nakupuji na něm spoustu hudby, stejně tak jako jiní nakupují na Juno nebo Trackitdown. Osobně však nenávidím jejich způsob kategorizace, protože techno, hardtechno a techouse jsou všelijak rozházené, takže v závěru člověku unikne mnoho zajímavých tracků.
Vím o Tobě, že v produkci používáš více jak tři alter ega… osvětli co pro tebe která přezdívka znamená?
Hlavním důvodem je to, že se stále snažím poznávat a produkovat novou hudbu. Někdy je proto lepší vydat něco pod přezdívkou Loudon Kleer a nehledět na to, co zrovna uvádím na trh pod jménem A.Paul.
Tvá webová prezentace je plná zajímavých informací – od vlastního newsletteru, tweetů, blogu, až po podcast atd. Nepřemýšlel jsi někdy o kariéře žurnalisty vzhledem k tomu, jakou máš zálibu v psaní?
Málokdo to ví, ale dříve jsem shodou okolností pracoval v portugalském magazínu jménem Dance Club. Psal jsem reporty z akcí, recenze desek a dělal jsem i rozhovory. Byla to zábava, ale mé místo bylo jinde. Teď už na to bohužel nemám tolik času.
V minulosti i současnosti jsi spolupracovat s několika českými producenty (pozn. Steen, Spiriakos, Makarov, atd.). Jaké máš pocity z české techno kultury? Je, podle Tebe, český technosound něčím charakteristický?
Dřív když jsem slyšel o techno scéně ve střední Evropě, tak to byly samé pozitivní ohlasy, komentující rozjeté party a skvělé lidi. Sám jsem toho byl před několika lety svědkem. Skvělé publikum i kultura a lidé, kteří rozumí tomu co poslouchají. Bylo a je mi také potěšením spolupracovat s několika Čechy a musím uznat, že jejich produkce opravdu za něco stojí. Přiznám se však, že jen tak podle poslechu nepoznám českou „techno školu“, ačkoli uznávám, že není nijak tuctová.
Momentálně pracuji na společném projektu se Spiriakosem pro label Naked lunch, kde rozjíždíme „remix contest“. (pozn. více informací se brzy dozvíte)
Není tajemstvím, že jsi velkým fanouškem filmů a knih. Která díla patří mezi tvá oblíbená?
Baví mě tak trochu divná díla, která jsou divácky náročnější, proto nejsem zrovna fanoušek Hollywoodských trháků. Preferuji díla, která jdou do hloubky, stejně tak jako dobrý humor. Z knížek čtu většinou filozofické spisy.
Rozhovor připravil v srpnu 2013 Nois
Přinášíme vám ochutnávku z rozhovoru s trojicí německých hardtechno producentů, která si říká Triple Religion. Za touto unikátní fůzí stojí staří známí Arkus P., Boris S. a Robert Natus, kteří stvořili live projekt, který ve světě nemá obdoby.
Zdravím vás bando, léto už je takřka u konce a mě by zajímalo jak jste si ho užili?
Zažili jsme spousty radostných chvil a samozřejmě také spousty parádních mejdanů ;)
Proč jste si zvolili zrovna pojmenování Triple religion?
Ten název reprezentuje odlišné hudební styly a vznikl jako produkt společného brainstormingu. Všem se nám zalíbil, takže jsme se pro něj nakonec rozhodli.
Jako živý projekt Triple religion za sebou máte již několik odehraných vystoupení, například na festivalu Monegros. Vyskytly se během těchto hraní nějaké zádrhely nebo neshody, na kterých jste musely zapracovat?
Samozřejmě!
S takto složitým setupem (pozn. 3 laptopy a několik kontrolerů) se může vždycky něco pokazit. Po několika hraních a testech však máme v tuto chvíli takřka 100% stabilní techniku, takže by nás nemělo nic překvapit.
Dlouhá léta již trvá diskuse o tom, zda se má říkat hardtechno nebo schranz a jaký je vlastně mezi těmito dvěma termíny rozdíl. Kterou škatulku preferuje projekt Triple religion?
Jednoznačně „hardtechno“, protože slovo „schranz“ dle našeho názoru nikdy nevyjadřovalo pravou podstatu této hudby.
Přemýšleli jste někdy o tom, že byste do svého tria přibrali i čtvrtého člena?
V současné době je to nemyslitelné, protože už teď máme problém s místem na DJ pultu. Možná by to ale šlo realizovat na festivalech, kde bývá místa dostatek
Druhou zahraniční hvězdou Radost FX pódia na Apokalypse bude partykiller Jay Lumen pohybující se na vlně house, tech-house i techna. Lumen pravidelně okupuje přední příčky Beatport chart a ročně za hraním nalétá několik tisíc mil.
„Nerad lidem říkám, že jsem tech-house, techno nebo house DJ… jsem prostě Jay Lumen a hraji to, co v danou chvíli cítím.“
Od violy k elektru
Těžko hledat pro Csaba Lumnitzera alias Jaye Lumena výstižnější charakteristiku. Přirozený hudební talent v něm rodiče podporovali již od mládí, když ho přihlásili na konzervatoř, na které se osm let učil hrát na violu. Už v té době však bylo jasné, že Csaba nikdy neuvidíme na podiích světových koncertních sálů v dlouhém fraku a v komorní atmosféře.
Osobitou interpretací klasických děl přesvědčil rodiče i lektory, že moderní sound je jeho srdci mnohem blíže. Koupí prvního počítače se najednou vše rozhodlo a Jay začal své hudební vzdělání kombinovat se softwarovými nástroji a proklatě tanečním BPM.
První mejdan, na kterém se představil již ve svých 14ti letech, uspořádal tehdy ještě na základní škole. Určitě si dokážete představit kolik desek čítá od té doby jeho sbírka vinylů…
Pod vlivem architektů elektronické hudby jako byli Kraftwerk, Vangelis nebo Jean-Michel Jarre kupuje do svého domácíhoministudia několik syntetizátorů, které si rychle osvojil.
V současnosti již produkuje takřka výhradně za pomocí softwaru, spousty pluginů, VSTéček, a tak dále. Od „pravého železa“ upustil také v případě Djingu a gramofony vyměnil za CD playery, na kterých předvádí parádičky od New Yorku po Moskvu.
Tajemství úspěchu?
Stát se jedním ze světově nejuznávanějších DJů bývalého východního bloku a pravidelně obsazovat přední příčky portálu Beatport není jen tak. Mnohem složitější však kolikrát bývá zůstat nohama na zemi a mít nadhled…
„Upřímně jsem to všechno dělal s láskou. Spoustu času jsem trávil ve studiu a pravidelně jsem míchal také své DJ mixy a po čase si mne začali organizátoři všímat a bookovat mne jak v Maďarsku, tak i v zahraničí. Další věcí je, že jsem byl možná ve správný čas na správném místě a myslím, že jsem šťastný člověk, když mohu říci, že můj job je moje hobby!“ (Jay Lumen pro techno.cz / říjen 2012)
Pojďme si v krátkosti shrnout Csabovi úspěchy, na kterých lze skvěle demonstrovat kam až to lze, díky opravdovému zapálení pro věc, dotáhnout.
• 6x obsadil první příčku v TOP10 portálu Beatport
• 11x jeho tracky figurovaly v TOP10 portálu Beatport a nesčetněkrát v TOP20 Beatportu
• V letech 2010 a 2011 měl jako jediný producent 6 tracků v TOP10 Beatportu zaráz, což se předtím nikomu jinému nepovedlo.
• Vydává na světoznámých labelech jako jsou Saved, Ministry Of Sound, Drumcode, 100% Pure, Mistakes Music, Great Stuff.
• Spolupracuje se jmény jako jsou Sebastien Leger, Gary Beck nebo Umek
• Jeho kalendář je plný takřka na rok dopředu a starají se o něj čtyři manažeři
Jay Lumen si jednouše žije svůj vlastní sen, avšak neusíná na vavřínech a místo dlouhého vyspávání, kterého se mu během víkendů nepoštěstí, na sobě tvrdě maká. Ostatně není proto divu, že je o něj zájem v Indii, Skandinávii i na Blízkém východě a v Jižní Americe.
Nenechte si ujít hvězdu světového formátu v klubovém setu na Radost FX stage brněnské Apokalypsy!
Královnou světového popu je bezpochyby Madonna, královnou českého popu Helena Vondráčková, ale přemýšleli jste někdy o tom, zda má i světová techno scéna svou nekorunovanou madam par excellence? Ačkoli se dle společenské etikety o věku zkušených dam mluvit nemá, nedá nám to a prozradíme Vám, že onou královnou je bezesporu jednapadesátiletá Saskia Slegers alias Miss Djax, která se představí 22. listopadu na brněnské party Apokalypsa!
Pojďme si společně připomenout zásadní chvíle její pětatřicetileté kariéry a zjistit proč mezi světovými DJkami a producentkami nemá konkurenci.
1962 – In the beginning there was Jack…
Když bylo malé Saskii dvanáct let, zamilovala se do začínající éry elektronické hudby a rozhodla se, že jednou bude slavná DJka. Sháněla první brigády a veškeré peníze utrácela za desky. O čtyři roky později se její rodiče rozešli, takže Djax sbalila všechny svoje desky, sedla na kolo a ze dne na den opustila rodné hnízdo. Stala se rezidentkou jedné diskotéky v Eindhovenu, brzy se osamostatnila a při několikahodinových „setech“ zapomněla na trable všedních dnů.
1979 – 1992
Housová kultura se teprve začínala formovat kdesi za oceánem a Saskia již měla doma sbírku čítající přes 7000 maxi-singlů, kterou stále rozšiřovala. Roku 1991 se poprvé vydala za hraním do zahraničí, konkrétně do Paříže, kde se postavila před dav 6000 lidí. Rok na to se představila na berlínské party May Day a od té doby se její jméno začalo skloňovat v celé rave generaci. Neměla manažera a byl o ní zájem od New Yorku, přes Jižní Afriku až po Barcelonu a rodné Holandsko. Mezi tím, co se u nás na Václavském náměstí zvonilo klíči, Miss Djax zakládala label label Djax records!
Koncem roku 92 navštěvuje zásadní města elektronické hudby – Detroit a Chicago, kde se seznámí se všemi velikány té doby a osvojí si mnoho nových dovedností. Po návratu do Evropy začíná na starém kontinentu vydávat desky například Rushovi nebo Paulu Johnsonovi. Taktéž se stává součástí hip-hopového projektu Nederhop.
95 – 99
Saskia vypravuje vlastní megalomansky pojatý kamion (ve tvaru červeno-stříbrné rakety) na legendární berlínskou Love Parade, kde se dvakrát představí i na hlavním pódiu. Zažívá období neskutečné slávy, která ji zároveň ve spojení s neustálým cestováním začíná vyčerpávat psychicky i fyzicky. Oddych nachází jen během svých setů a při práci v bookingu. Vše ostatní se stává povinnou rutinou. Roku 1999 vydává vlastí knihu s názvem „The Power of Underground“. Nejen díky její vizuální přitažlivosti poskytuje rozhovor magazínu Penthouse.
Nové milénium
Éra největšího rozmachu rave kultury začíná opadat a Saskia Slegers se dostává na životní rozcestí – buďto se z ní stane komerční načančaný produkt nebo zůstane v undergroundových kolejích a bude dělat jen to co chce ona – tak jak to dělala již od svých dvanácti let. Logicky zvolila druhou cestu a odmítla proto i místo v porotě holandské adaptace talentové soutěže X-Factor. Nadále usilovně pracuje na své produkci a labelu. Společně s Annou Luizou Gelfei a Davidem Merlinem alias Pet Duem rozjíždí projekt Pet Trio, se kterým sklízí úspěchy na všech zásadních evropských festivalech. Miss Djax je stále na vrcholu a nemá ve své branži konkurenci!
Saskia Madonna Slegers
Podobnost mezi popovou královnou a Miss Djax jsme na začátku nezmínili náhodně….
„Obdivuji silné ženy a obdivuji Madonnu. Ona je žijící legenda – fenomén svého oboru, který drží krok s dobou a neustále se vyvíjí. Její pověst je jí na obtíž, ale stále je ženou, která otřásla hudebním světem v základech“ (Miss Djax v rozhovoru pro Penthouse)
Miss Djax obětovala celý svůj život hudbě a zanechala ve světě techna nesmazatelný a dosud nepřekonatelný odkaz. Přijďte se 22. listopadu podívat do brněnského Bobycentra na tuto legendu světové taneční scény.
autor: Nina Fialová (ODP)
Začátkem dubna tohoto roku organizátoři Apokalypsy vyhlásili soutěž, jejíž výhrou je právoplatně zasloužené místo v line-upu největší české indoor techno akce Apokalypsa a to přímo na hlavním pódiu brněnského Bobycentra.
Narozdíl od Facebookových soutěží si určili vlastní pravidla, která jsou založena na dvoukolovém systému výběru, jenž provádí porota složená ze zasloužilých matadorů i nové krve české scény (více informací o pravidlech naleznete zde: https://www.facebook.com/notes/apokalypsa-official/-dj-contest-/10151481489386192). S posledním červnovým dnem skončilo i první kolo soutěže, do kterého se přihlásilo takřka 30 uchazečů a porota se dala do pečlivého poslouchání, zhlížení videí a posuzování. Jste zvědavi jak dopadlo první kolo? Čtěte dále!
Jak a co porota bodovala?
Nejdříve je nutné zmínit, že složení poroty se před začátkem vyhodnocování lehce změnilo - Míšu Salačovou vystřídal osvědčený a znalý DJ Kaisersoze.
Z celkových 29 přihlášených videí jsme nakonec museli 3 vyřadit pro nesplnění zadaných podmínek (chybělo video, apod.).
Zbylých 26 spotů každý z arbitrů posuzoval ve třech kategoriích: technické provedení (maximum 10 bodů), vizuální provedení (maximum 5 bodů) a celkový dojem (maximum 10 bodů). Nejvyšší možné bodové ohodnocení pro jednoho soutěžícího od jednoho porotce činí 25 bodů, od všech porotců pak 125.
Top 10+1
Součtem všech bodů jsme získali pořadí prvních desíti, respektive jedenácti postupujících (poslední dva mají shodný počet bodů), jež vypadá následovně:
Revelation Point (107 bodů) | http://youtu.be/8X-mdxmZz08
Dual Preset (105 bodů) | http://youtu.be/Bcg7-1Afx_Y
The Shamans (100 bodů) | http://youtu.be/iq-QtS9p-N4
Destroyer (96 bodů) | http://youtu.be/XB6Vhcrow8U
Eisner (93 bodů) | http://youtu.be/xUBdQC9RtY4
Peterson & T-mass (93 bodů) | http://youtu.be/eBrBRgGNuQM
Dazy (90 bodů) | http://youtu.be/XO-UjSrg9r4
Survey Petticoat (86 bodů) | http://youtu.be/5vdQ7G-cAPo
D-Niel vs Otiatros (83 bodů) | http://youtu.be/AW_XaqLDW6I
The Cirkus (78 bodů) | http://youtu.be/dZdZHhSL1_4
Scarpo (78 bodů) | http://youtu.be/X64lERsrlqA
Kompletní tabulku s bodovým ohodnocením všech soutěžících, včetně jejich videí naleznete zde: https://dl.dropboxusercontent.com/u/26066949/apokalypsa_contest_prvni_kolo.pdf
Sláva postupujícím, čest poraženým
Všem z první jedenáctky gratulujeme a těm, kterým se to tentokrát nepovedlo přejeme hodně štěstí v dalších soutěžích i v celé kariéře. Neúspěch v Apokalypsa contestu neznamená, že nepostupujícím DJs chybí kvality, nicméně konkurence byla opravdu veliká a rozdíly které rozhodly, většinou představovaly drobnosti, které se dají pečlivou přípravou a realizací zlepšit! Jsme rádi, že česká scéna má stále co nabídnout a všem zájemcům doporučujeme, aby zhlédli soutěžní videa nad čarou i pod čarou a poznali nové talenty.
Neusnout na vavřínech!
Postupující jedenáctku čeká druhé kolo, ve kterém nehraje roli, na kterém místě se umístili v kole prvním. Každý z finalistů bude mít za úkol namíchat hodinový set, který umístí na Soundcloud a jejich kvalitu bude opět posuzovat pětice arbitrů.
Kdo bude celkovým vítězem se dozvíte začátkem září!
Vidět Erica Snea naživo i s celým jeho ansámblem je povinností každého techno labužníka! Příležitost budete mít již v listopadu na Apokalypse. Podívejte se na videozdravici.
Pravděpodobně už jste slyšeli o hamburské dvojici DJů a producentů, která svými nakažlivě tanečními deskami a sety ohromila řadu světových DJs a roztančila vyprodané kluby i tisícové davy na festivalech po celém světě. Právě tento rok je pro Kaiserdisco zlomový a to hned z několika důvodů. V rámci jejich labelu s názvem KD Music navazují na projekt „Retouch series“ a vydávají druhé studiové album. Již předem však deklarují, že svůj originální sound míní posunout ještě dál a definitivně se tak zapsat do podvědomí všech fanoušků elektronické taneční hudby.
Berger & Buck = Kaiserdisco
Pojďme si však nejdříve připomenout nedávnou historii tohoto dua. Po více než desetiletém přátelství a poměrně úspěšných sólových projektech dali Frederic Berger a Patrick Buck v roce 2008 vzniknout projektu Kaiserdisco. Vzájemná kooperace se vyplatila a název Kaiserdisco se začal objevovat v playlistech mnoha světových DJů. Podařilo se jim spojit elementy techna, deep house a minimalu, díky čemuž byli vítaným přírůstkem na poli elektronické hudby, která přestávala být pro mnoho lidí zábavná, vzhledem k celosvětovému trendu zpomalování BPM. Okamžitě si jich všimly labely jako Drumcode, 100% Pure, Kling Klong, Terminal M, My best friend a další, což jim zajistilo stovky hodin strávených v letadle a desítky hodin na pódiích celého světa.
Druhá meta – vlastní label
Kaiserdisco však nejsou žádní sobci, a proto založili vlastní label KD Music, na kterém dávají šanci i mladým talentům, jejichž produkce plně koresponduje s hudebním vyznáním Frederica a Patricka. Nutno konstatovat, že tato aktivita se vyplácí a možná právě díky nim se zrodily skvělé desky z produkce Dannyho Serrana a Daryla Vlyse, Hollena, F.Sonika, Olivera Kleina & Kolomba, Kernela Keye, Anila Chawla, Fabiana Argomeda, Arjuna Vagalea a samozřejmě taktéž od samotných Kaiserdisco.
Retouch series
Právě letos plánují Kaiserdisco další vydání kolekce „Retouch series“, která bude obsahovat remixy a re-edity skladeb, jež jsme mohli nebo ještě stále můžeme pravidelně slýchávat v setech této dvojice. Zajímavostí je, že Kaiserdisco si pečlivě vybírají labely na kterých kolekce vyjdou, a proto je můžete očekávat pouze na vydavatelstvích, která mají pro Kaiserdisco nějaký zvláštní, většinou osobní, význam. První sbírka vyšla pod hlavičkou Systematic Recordings a obsahuje remixy klasik od Stewa Lawlera, Booka Shade, Marca Romboye a Dualton.
Co lze očekávat na Apokalypse?
Posledních šest měsíců strávili Kaiserdisco prací v temném studiu, ze kterého vzešlo mnoho čerstvého materiálů a hudebních nápadů. Všechna načerpaná inspirace bude ke slyšení v rámci druhého alba a je jisté, že jejich apokalyptický set bude čerpat právě z novinek, na kterých pracovali několik uplynulých měsíců.
Všichni fanoušci originální a zábavné taneční hudby se mají v listopadu na Radost FX pódiu v Bobycentru na co těšit!
www.apokalypsa.eu
Zaválel na hlavním pódiu akce Citadela Cube Game, a vrací se zpět do Bobycentra, tentokrát na druhé pódium, kde zahraje po boku KaiserDisca, Jay Lumena, Orbitha, Adama Clouda a mnohou dalších.
Ano, slyšíte správně, Apokalypsa se po čtyřech letech vrací do brněnského Bobycentra. A jak tuto pozitivní zprávu komentují pořadatelé?
“Od konce roku 2012 jsme začali s Bobycentrem vyjednávat o možnosti návratu legendární akce Apokalypsa do těchto luxusních prostor. Avšak pouze za předpokladu, že budeme využívat 3 pódia, tedy Laser Show Hall, La Grotta a Café de Paris i s přilehlou částí Boullevard de Paris. A to za podmínek, že stage La Grotta projde rekonstrukci DJského stanoviště a bude nám umožněno vytvořit třetí stage v prostorách Café de Paris - což jsou unikátní klubové prostory pro dalších 800 lidí, které byly naposledy otevřeny v roce 2003 - tedy je to více než 10 let a již málokdo v dnešní době si tento klub, který se nachází před vchodem do Laser Show Hall, pamatuje.”
U Café de Paris se také nachází chill-out zóna Boullevard de Paris s barem a dalším posezením. Celkově se tedy i kapacita Bobycentra zvýší až o 1500 návštěvníků. I tak ale Apokalypsa bude muset omezit počet vstupenek, a proto je pravděpodobné, že edice New Age bude před konáním akce vyprodána.
Apokalypsa New Age tedy dostává svého podtitulu do posledního detailu, tedy nový věk nové éry této akce začně v prostorách, které se řadí mezi nejútulnější prostory v České a Slovenské republice určené pro pořádání takového druhu produkce.
Čekáte klasické vybavení Bobycentra? Ne, na to zapomeňte!
1.Aréna - Laser Show Hall
Hlavní pódium dostane velkých technologických a revolučních postupů - celá stěna haly Laser Show Hall se upraví do nového kabátu, který vznikne přenesením velikosti celého pódia z pavilonu P do Bobycentra. Pořadatelé tento krok definují následovně:
“Naším cílem a koncepcí New Age je, aby vznikl neopakovatelný díl Apokalypsy s největší investicí do moderních technologií a monstroznosti hlavního pódia - to co chystáme my, nikdy v ČR nebylo na taneční akci použito. Množství audiovizuálního vybavení na metr čtvereční nebude mít obdoby - chystáme něco, o čem se bude dlouho mluvit - jediné, co v tuto chvíli můžeme prozradit je, že budeme využívat ohebnost a pružnost audiovizuálních technologií, na míru vyrobených dekorací, koncertního lešení a světelné techniky umístěné po celé hlavní hale. K efektům budeme také využívat skleněné balkóny a nově umístěná zrcadla pro lasershow. Megamix a DJ intra budou umocněna novými postupy a technologiemi korespondujícími s tím, co možnosti roku 2013 nabízí”
2.Aréna - La Grotta
Druhé tech-house pódium v čele s německým hvězdným duem Kaiserdisco či hitmakerem Jay Lumenem dostane stavební úpravy v podobě úprav DJ stage, z důvodu lepšího výhledu na DJs a možnosti širší škály využití světelné techniky. Samozřejmostí budou i videoprojekce a dekorace - vše v duchu luxusního klubu s bohatě zásobenými dlouhými bary. Moderní tech-house v klubu se sedačkami, klimatizací a atmosférou, kterou nikdo nemůže zapřít.
3. Aréna - Café de Paris
Tento ojedinělý prostor klubového typu, dostane po více než 10ti letech “ukrývání” pod svá křídla respektovaný booking & label Cocoon, konkrétně legenda André Galluzzi, a kreativní a originální Dominik Eulberg. Toto pódium je absolutně nejcharismatičtější prostor pro klub v rámci velkého indoor eventu. Stagedesign pódia bude vkusně minimalistický, s nádechem náboženských výjevů. Součástí třetí arény je oddechová část s barem a obsluhou ke stolu či lóži.
Přicházíme s edicí New Age, která dostává ze 100% svého významu - vytvořit ojedinělý event s nekvalitnějším obsazením na třech pódiích, za pomocí nových technologií a nových možností. Nová éra Apokalypsy začne v Bobycentru, s novou motivací, novodobými postupy a ojedinělou možností využití nejoblíbenějších prostorů pro rozjetou párty.
A jak vidí Apokalypsu pořadatelé v následujících letech? V Bobycentru?
“Těžko se na to odpovídá, jelikož konání Apokalypsy na třech pódiích v Bobycentru je ojedinělá možnost a šance, jak skloubit legendární akci s proslulým prostředím. Možnost opakovat akci takového rozsahu v budoucnu, v tak luxusním prostředí a s takovou kapacitou, tu prozatím není - je to šance vrátit lidem to, po čem tak dlouho křičí. Bobycentrum je pro nás poslední střípek do mozaiky koncepce New Agem, která se už možná nikdy nemusí opakovat - zapadlo to do sebe a vyšlo naše snažení prezentovat Apokalypsu v prostorách, kde v roce 1999 začínala a se kterymi jsou naší fanoušci emocionálne propojeni. Vsichni avizovaní umělci reagovali na Bobycentrum slovy, které můžeme zobecnit jako: “Jo, o Apokalypse v Bobycentru jsme slyšeli již dříve a určitě souhlasíme - tohle si vychutnáme!”
A jak se na Apokalypsu do Bobycentra dostat?
Prozatím existuje možnost nákupu vstupenek přes předprodejní síť Ticketpro, Ticketportal, Eventim, Rave.cz, Techno.cz a oficiální shop Apokalypsy na Facebooku - a vstupné se bude s ubývajícími vstupenky zvyšovat.
Ceníme si Vaší přízně, jejíž důkazem jsou vyprodané první dvě vlny nejlevnějších vstupenek a vzhledem k přesunu do exkluzivních prostor Bobycentra důrazně doporučujeme všem, kteří tak ještě neučinili, včasný nákup vstupenek. Kdo zaváhá, nejen že si připlatí, ale možná se na nejslavnější českou a slovenskou party ani nedostane.
Aréna I. - Laser Show Hall
Joseph Capriati (DrumCode/IT) The Advent & Industrialyzer LIVE (Kombination Research/GB/PT) Sasha Carassi (DrumCode/IT) A.Paul (Naked Lunch/PT) Horacio Cruz ( Circus Nation/ ES) Eric Sneo (BeatDisaster rec./DE) Miss Djax LIVE (Kne‘Deep/NL) Triple Religion LIVE aka Arkus P. & Boris S. & Robert Natus (Cubbo/DE) Eto & Gab aka Motormorfoses (Mtmf rec./Cubbo/BR) Nois (CZ) Makarov & Spiriakos (CZ) Megamix by Toky & CubeVision (SK/CZ)
Aréna II. - La Grotta
Kaiserdisco (KD music/DE) Jay Lumen (Drumcode/HU) Subgate (CZ) Orbith (CZ) Adam Cloud (CZ) Andy Smitth (CZ) Marty Fish & Wilda (CZ) Nika (CZ)
Aréna III. - Café de Paris
André Galluzzi (Cocoon/DE) Dominik Eulberg (Cocoon/DE) KaiserSoze (CZ) JB & Flesh (CZ) Ravic (CZ) Taada (CZ) Sonja (CZ) Tokátko (CZ) CallBoy (CZ)
Zamilovali jste si Pet Duo i Lukase s Fernandou Martins, a proto Vám s radostí představujeme další partnerské duo z Brazílie, které mimo jiné spojuje láska k ostrému hardtechnu - Eto & Gab aka Motormorfoses. Dva mixáky, čtyři gramce a spousta pozitivní energie - to přesně očekáváme ve chvíli, kdy se tento páreček postaví premiérově v České republice za mixáky Apokalypsy. Pojďme si tento nářezový páreček blíže představit!
Eto.
Narodil se roku 1980 v brazilském Sao Paulo, avšak osudovým městem, ve kterém započala jeho hudební kariéra, se stalo zhruba miliónové město Campinas. Ovlivněn hardcorem se začal učit hře na baskytaru a stal se součástí jedné lokální kapely, do jejíhož repertoáru začal přidávat prvky elektronické hudby. Logicky se proto postupem času dostal až k technu – od té chvíle nebylo cesty zpět!
Začal chodit na undergroundové mejdany a jednoho dne potkal okouzlující Gab, se kterou si padli do noty nejen po hudební stránce.
Gab.
Je o dva roky starší než Eto a pochází právě z města Campinas. Elektronickou taneční hudbu si zamilovala již v 10 letech a nestydí se za to, že právě hudba 90. let ji dovedla až k Djingu.
Eto&Gab
První veřejné hraní Eta a Gab proběhlo v srpnu roku 2001 ve vyhlášeném undergroundovém klubu Play v Campinas na noci, kterou pořádal českým fanouškům dobře známý DJ Lukas. Právě Lukas s partou přátel a s dvojící Eto & Gab rozjel o rok později známý festival Techcardia, který se řadí mezi největší akce tohoto typu v celé Brazílii. Zanedlouho na to získali rezidenturu v klubu Loca v samotném Sao Paulo, poté v klubu Kraft a v roce 2007 uzavřeli hattrick rezidenturou v nejznámějším brazilském klubu Lov.e.
Koncem roku 2007 už jim začala být Brazílie malá, a proto se vydali na první evropské turné, díky kterému se o nich dozvěděli tisíce HT nadšenců starého kontinentu.
Eto&Gab aka Motormorfoses
Vedle DJské kariéry začali Eto a Gab koncem roku 2006 pracovat i na vlastním projektu s názvem Motormorfoses, jehož cílem je vnést do prostředí hardtechna originální a inovativní postupy. Po několikaletém experimentování s klasickým technem se před několika lety rozhodli přejít pouze na hardwarové vybavení a sloučit prvky všech jejich oblíbených stylů do jednoho zábavného a našlapaného celku. Eto dokonce po 10 letech oprášil baskytaru a Gab se rozhodla, že zběsilé techno smyčky obohatí o živé vokály. Výsledek? Neopakovatelný a unikátní nářez!
Propracované hraní ze čtyř gramofonů a skvěle zvládnutá live show z nich učinily jeden z nejžádanějších artiklů současné světové hardtechno scény, a proto není divu, že vydávají na takových labelech jako jsou Kne'Deep, Beast Music, Mental Torments, Domestic Violence, Cannibal Society a další.
Motormorfoses aka Eto & Gab videoset @The Qontinent 2011
Horacio Cruz nezapře vřelou jihošpanělskou krev proudící jeho žilami, a proto svůj temperament ventiluje skrz trojici gramofonů, kterou mistrovsky drezíruje za pomoci našláplých groovy smyček. Pán svého oboru zasílá videozdravici pro fanoušky Apokalypsy!
Nová éra. Nové technologie. Nové možnosti. Apokalypsa obstála v mayské výzvě a vstoupila do nové éry, v rámci které se odpoutává od zažitých dogmat a pomocí artefaktů současné doby se svým konceptem přibližuje a naslouchá lidem, kteří ji svou věrností vynesli na pomyslný trůn českých a slovenských techno parties.
Dvaadvacátého listopadu roku 2013 nás v brněnském pavilonu P, který se svými parametry řadí mezi největší ve střední Evropě, čeká nejvýznamnější díl halové party Apokalypsa od roku 1999. Chystáme se naplno využít potenciál tohoto multifunkčního prostoru a naplnit tak definici pojmu „indoor festival“ do posledního písmene. Naše pocity a Vaše letité prosby přinesly nový elán a vize, jež se předposlední listopadový pátek stanou skutečností. Otočili jsme list a pojali jsme Apokalypsu jako noc, během které se budou bavit vyznavači energického techna i jeho klubových odnoží. Nová éra Apokalypsy nabízí hned několik možností hudebního vyžití a je jen na Vás, jakou formu zvolíte. Na své si přijdou milovníci proklatě zábavného techna, stejně tak jako fanoušci nového soundu a originálního hardtechna, aktuálního minimalu i luxusně pojatého a moderního tech-house. Plnohodnotně obsazená pódia představují spojení tří netradičních mejdanů, které nabízí nesčetné množství hudebních i vizuálních zážitků pod jednou střechou.
Hlavní pódium představí osobnosti, jež dýchají pro techno ve všech jeho podobách a nevypustí ani jedno vystoupení. Jsme přesvědčeni, že svým myšlením, schopnostmi a nadšením dokáží vytvořit přesně takovou atmosféru, která na Vás dýchla při Vaší první návštěvě halové party.
Uslyšíte několik českých premiér, projekty, které diktují aktuální a žádanou podobu techno soundu roku 2013 i tvrdší uskupení, jež tradičně plní zahraniční halovky a festivaly.
ARENA 01 (pure techno, hardtechno)
Sasha Carassi
Nová krev neapolské scény, která v posledních letech rozvířila stojaté vody techna, byla jasnou volbou vystihující nový model Apokalypsy. Sám Carassi svůj sound označuje jako „Big room techno“ podporovaný takovými labely, jako jsou Drumcode, Harthouse, 8 Sided Dice a mnoho dalších. Po Gary Beckovi je Sasha Carassi dalším apokalyptickým jménem, od něhož můžete očekávat parádní smršť, na kterou se jen tak nezapomíná.
A.Paul
Držitel titulu „Nejlepší portugalský techno DJ“ a otec respektovaného labelu Naked lunch, patřícího již několik let mezi špičku energické a úderné produkce. Existuje jen málo osobností světové taneční scény, které dennodenně pracují na své značce, masivně podporují nové talenty a ženou scénu dál – jednou z nich je právě A.Paul. „Papa nekompromisního techna“, které vás chytne a nepustí.
Joseph Capriati
Miláček českého publika, který si nás získal svým vystoupením na Apokalypse 2011. Elév, který se svým umem a talentem probojoval mezi světovou techno elitu, kterou již v mnoha směrech překonal a nastavil nová pravidla. Joseph Capriati je DJ a producent s nenapodobitelným citem pro hudbu. Osobnost, jejíž sláva roste měsíc od měsíce. Joseph is back!
The Advent & Industrialyzer LIVE
Unikátní fúze staré školy s novou krví zapříčinila před pár lety vznik ojedinělého projektu, z jehož Abletonu vzešly desítky skladeb definujících originální techno sound 21. století. Cisco Ferreira a Ricardo Rodrigues tvoří nerozlučnou a navzájem se doplňující dvojici, která Vás dostane svým úderným pojetím techna okořeněným nevšedními pasážemi odkazujícími na Adventův sound 90. let i Industrialyzerovo groovy období. Výsledek? Neopakovatelný set plný energie, euforie a efektů, kterému bude možná dvanáctimetrový strop pavilonu P nízký.
Horacio Cruz
Po skvělých ohlasech na vystoupení Davida Moleona jsme se rozhodli představit Vám premiérově jeho stájového kolegu a krajana Horacio Cruze. Ani Horacio nezapře vřelou jihošpanělskou krev proudící jeho žilami, a proto svůj temperament ventiluje skrz trojici gramofonů, kterou mistrovsky drezíruje za pomoci našláplých groovy smyček.
Horacio Cruz – pure energy!
Eric Sneo
Víte, co mají společného akordeon, bicí, Traktor, Ableton a MIDI kontrolér? Společným jmenovatelem je legenda Eric Sneo, který se rozhodl, že všechny tyto nástroje zakomponuje živě do svého setu a předvede tak všem přihlížejícím neskutečně pulsující jízdu, během které zazní tyrolské i africké melodie. Vidět Erica Snea naživo i s celým jeho ansámblem je povinností každého techno labužníka!
Miss Djax LIVE
Saskia Slegers alias Miss Djax hraje již přes 20 let a za tu dobu se stala respektovanou součástí evropských i světových line-upů. Vždy unikátní, vždy nekompromisní, vždy proklatě taneční vystoupení na pomezí ostrého techna a hardtechna pasuje Frau Slegers na pozici nekorunované královny evropské elektronické scény. Apokalypsa dreams come true!
Triple Religion LIVE aka Arkus P. & Robert Natus & Boris S.
Trojice ústředních jmen německé hardtechno scény dala hlavy a samply dohromady a zplodila projekt Triple Religion. Krutopřísný nářez v podání těchto chlapíku byl zatím ke slyšení jen na akcích světového formátu, jako jsou například festival Monegros nebo Awakenings. Nejen proto je nám ctí, že Apokalypsa bude jejich dalším místem činu, které stoprocentně podrtí tím nejlepším, co mohou nabídnout.
Eto & Gab aka Motormorfoses
Zamilovali jste si Pet Duo i Lukase s Fernandou Martins, a proto Vám s radostí představujeme další partnerské duo z Brazílie, které mimo jiné spojuje láska k ostrému hardtechnu - Eto & Gab aka Motormorfoses. Dva mixáky, čtyři gramce a spousta pozitivní energie – to přesně očekáváme ve chvíli, kdy se tento páreček postaví premiérově v České republice za mixáky.
Megamix by Cubevision & Toky
Kladné ohlasy na megamix nás utvrdily v tom, že si zasloužíte další patnáctiminutový nášup osvědčených šlágrů v ohromujícím audiovizuálním pojetí z dílny Cubevision.
Těšte se na směsici zásadních skladeb, které patří do síně slávy techna.
Režisérem, dramaturgem a tvůrcem mixu bude DJ Toky, jehož vystoupení i mixované kompilace tvořily pilíře české a slovenské scény.
Z českých luhů a hájů se na hlavním pódiu představí rezidentní Nois, patřící do nové vlny českých techno DJů. Zkušenosti z dob vinylů zužitkovává a rozvíjí i v době digitálních technologií a snaží se publiku prezentovat vždy maximum, co současné možnosti nabízí.
Dále premiérově uvidíte české producentské duo Makarov a Spiriakos. Zatímco druhý jmenovaný je všem českým techno fanouškům dobře znám díky svým úspěchům na labelech Naked lunch, Kombination Research a Codeworks, prvního zmiňovaného možná znáte spíše pod přezdívkou The Keeper. Ano, ten Keeper, který patří mezi nejzdatnější techno turntablisty u nás a který se nedávno vydal na producentskou dráhu právě pod přezdívkou Makarov.
ARENA 02 powered by RADOST FX (Tech-house)
Již minulý díl Apokalypsy naznačil, že další dvě pódia jsou pro nás stejně důležitá jako hlavní stage, a proto se jim na Apokalypse s pořadovým číslem 36 dostane doslova přepychového obsazení, kterého se běžný český návštěvník jen tak nedočká.
Arena 02 se ve spolupráci s Radostí FX promění v klubové prostředí nabízející nadstandardní line-up v čele s vyhlášeným zahraničním projektem, který přesahuje standardní možnosti českého clubbingu. Pokud nepatříte mezi příznivce splašeného pojetí techna, Radost FX stage Vám po celou noc nabídne vyšperkovanou alternativu v podobě útulného prostředí plujícího na vlnách klubového techna a tech-house.
Kaiserdisco
Hlavní tváří Radostného pódia bude projekt Kaiserdisco se svým premiérovým vystoupením před českým publikem! Sen mnoha českých clubberů, fajnšmekrů i pořadatelů se stává skutečností a projekt Kaiserdisco vystoupí pod jednou střechou se stájovými kolegy z Drumcodu Sashou Carassim a Josephem Capriatim! Kaiserdisco se letos po několika měsících strávených ve studiu vrátili na denní světlo a chystají vydat nové album, se kterým pojedou turné po celém světě. Připravte se na nálož spojující v sobě prvky techna a tech-house, která se stala celosvětově uznávaným artiklem. Desky Kaiserdisco nechybí v playlistech těch největších světových Djských es a společně s Pan-Pot patří v současnosti mezi nejvyhledávanější a nejoriginálnější projekty klubové scény, přesahující zažité vnímání termínu „aktuální techno“.
Jay Lumen
Druhou zahraniční hvězdou Radost FX pódia bude partykiller Jay Lumen pohybující se na vlně house, tech-house i techna. Lumen pravidelně okupuje přední příčky Beatport chart a ročně za hraním nalétá několik tisíc mil. Upozorňujeme, že jeho sety jsou neskutečně tancechtivé a zábavné!
O kvalitní domácí support se postará nestárnoucí rezident party Elektra – Orbith, činorodý metropolitní DJ a promotér Subgate, který se představil na únorové Citadele, brněnský Andy Smithh, kterého můžete znát především z nekončících mejdanů v klubu 7. nebe a svůj zážitkový set odehraje velmi talentovaný DJ a promotér party Techno Animals Adam Cloud. Pražskou crew dále zastoupí Tousterová dvojice a rezidenti znovuotevřeného klubu Radost FX Marty Fish & Wilda a šanci dostane i talentovaná DJka Nika.
ARENA 03 powered by Minimal people (Techminimal / minimal)
Třetí pódium v pořadí, nikoli však v důležitosti, se nazývá Minimal people stage a představí se na něm dvě věhlasná zahraniční jména. Koncept Minimal people stage se na minulém díle dočkal skvělých ohlasů, a proto jsme aktuální line-up obohatili o persóny, jejichž sound skvěle vynikne právě v intimnějším prostředí za podpory vyšperkovaného zvukového aparátu. Jak už samotný název napovídá, tanečníky čeká celovečerní kontinuum sofistikovaných setů, smyček a nevšedních melodií, které jsou vyhledávaným a nedostatkovým artiklem mezi náročnými posluchači i kolemjdoucími tanečníky toužícími zažít něco nového a neoposlouchaného.
O vytříbený zážitek z elektronické hudby v její nejčistší podobě se postarají dva DJové ze stáje Cocoon ve spolupráci s hlavními představiteli Minimal stage crew.
Dominik Eulberg
Nadšený ornitolog, který se nechává inspirovat přírodou, jejíž zvuky prostupují jeho světoznámými skladbami – kdo jiný než Dominik Eulberg!
Držitel několika ocenění, která si zasloužil díky svému přirozenému talentu, jehož si všimli i DJ Hell, Hot Chip, Tiefschwarz nebo Nathan Fake, pro které Dominik udělal několik respektovaných remixů. Autor čtyř průlomových alb, výjimečná osobnost spojující netradiční prvky a nadšený milovník přírody – to je Herr Eulberg.
Zavřete oči a nechte se unášet samply fauny a flóry na německy precizní techno platformě.
André Galluzzi
Majitel a zakladatel labelu ARAS, jenž během svých začátků v 90. letech prošel formující se německou scénou a pravidelně hrával v klubu Tresor. Současný rezident berlínského Berghainu a Panoramabaru, který proslul svými desetihodinovými výpravnými sety. Čtyřicetiletý rodák z Frankfurtu, který procestoval celý svět a stal se jednou z hlavních tváří Cocoon bookingu - André Galluzzi!
Šarmantní DJ a producent a oblíbenec Svena Vätha, který jeho desky pravidelně zařazuje do svých setů.
Koncept třetí stage doplní neúnavný a stále inspirativní Kaisersoze a rezidenti rozjetých večírků pod značkou Minimal people JB &Flesh. Samozřejmostí jsou minimaloví lidé Taada, Sonja, Tokátko, zasloužilý technobijec Ravic, kterému se dostalo po posledním vystoupení na Apokalypse masivní a zasloužené podpory ze strany publika. Nováčkem publika pro třetí pódium se stal talentovaný CallBoy.
Nová doba s sebou přináší i nový vizuální koncept Apokalypsy, na jehož tvorbě se budou podílet renomovaní divadelní režiséři, kteří pro Vás připraví zážitek hodný elektronického eventu roku 2013. Nové myšlení s sebou přináší i nové postupy, a proto bude Apokalypsa The New Age multimediálnější, propracovanější a především působivější na všechny Vaše smysly.
Namísto bezvýznamných slibů za sebe chceme nechat mluvit především činy a plány, jejichž malou část prozradíme již nyní!
Hlavní stage bude sestavena z propracovanějších prvků, které návštěvníkům i vystupujícím nabídnou ucelený zážitek, který nebudou narušovat hliníkové konstrukce. Namísto dekorace zavěšené nad hlavami bude hlavní dekorace součástí samotného pódia a dokonce bude zasahovat i do tanečního parketu. Její výroba bude trvat čtyři měsíce a díky samostatnému ovládacímu systému bude možné zapojit ji v rámci inter pro Dje, megamixu a samozřejmě také během samotných setů. Plastičnost celé scény umocní více členité, rozsáhlé videoplochy a novodobá lasershow.
Videoprojekce ozvláštní i druhé a třetí pódium, na kterých Vás přivítá komfortní prostředí, snížené stropy a prvotřídní zvuk z dílny L'Acoustic – konkrétně jejich nejvyšší řady aparátu K1.
Zatímco my se přípravou nejvýznamnějšího halového indoor festivalu u nás a na Slovensku zabýváme již od konce roku 2012 a máme před sebou s Apokalypsou ještě spoustu radostné práce, vy můžete již nyní nakupovat vstupenky za přívětivé ceny. Nejlevnější vlna standardních vstupenek za 499 Kč, která odstartovala již v lednu 2013 je beznadějně vyprodána, a proto je jasné, že není radno s nákupem otálet. V současné době nabízejí níže uvedené předprodejní sítě všechny druhy vstupenek, konkrétně: standard, VIP a VIP gold.
Ticketportal
www.ticketportal.cz/event.aspx?id=130849
Ticketpro
www.ticketpro.cz/jnp/hudba/tanecni-elektronicka-hudba/1030741-apokalypsa-36.html
Oficiální facebook shop Apokalypsa
www.facebook.com/ApokalypsaOfficial/app_329186767130587
CENOVÝ VÝVOJ VSTUPENEK STANDARD – APOKALYPSA NEW AGE
STANDARD 499,- (vyprodáno)
STANDARD 599,- (do vyprodání)
STANDARD 699,- (do vyprodání)
STANDARD 799,- (do vyprodání)
STANDARD 899,- (do vyprodání)
STANDARD 999,- (na místě)
VIP 999,- (limitovaná edice - do vyprodání)
VIP GOLD 2499,- (limitovaná edice - do vyprodání)
Jaké jsou výhody VIP & VIP GOLD?
● VSTUPENKY VIP
oddělené parkoviště ZDARMA / oddělený vstup pro VIP / vlastní WC / šatna ZDARMA
a vstup na "kapitánský můstek" - jediný balkon s bezprostředním výhledem na hlavní stage
● VSTUPENKY VIP GOLD
- NEOPAKOVATELNÁ možnost nahlédnutí za záda Djů hlavního pódia - vždy v doprovodu s bezpečnostní službou a na omezenou dobu (neplatí v době DJ INTER a MEGAMIXU)
- NEOMEZENÁ konzumace alko/nealko nápojů po celou dobu konání akce
- VLASTNÍ bar PŘED hlavním pódiem
- VLASTNÍ bar ZA hlavním pódiem s dalším občerstvením
- VSTUP do crew area hlavního pódia
- ZDARMA hlídané parkování na parkovišti umělců
- ZDARMA šatna u VIP Gold vchodu
- OPAKOVANÉ opouštění pavilonu P
- VLASTNÍ toalety
- VSTUP na kapitánský můstek hlavního pódia
Děkujeme, že díky Vaší přízni můžeme společně vejít do nové etapy party Apokalypsa, která letos oslaví neuvěřitelných 14 let.
Děkujeme, že jste pro nás neustálou inspirací, díky které můžeme tento ojedinělý a legendární event neustále rozvíjet.
Apokalypsa New Age vchází do nové etapy s úmyslem nabídnout fanouškům ortodoxní techno, hardtechno, tech-house i tech-minimal, a to jak v halovém formátu, tak v komfortním klubovém prostředí – vše pod jednou střechou a na světové úrovni!
Web Apokalypsa: www.apokalypsa.com
Facebook Apokalypsa: www.facebook.com/ApokalypsaOfficial
Facebook událost: www.facebook.com/ApokalypsaOfficial/app_329186767130587
Videorozhovor s pořadatelem
Kladné ohlasy na megamix nás utvrdily v tom, že si zasloužíte další patnáctiminutový nášup osvědčených šlágrů v ohromujícím audiovizuálním pojetí z dílny Cubevision.
Těšte se na směsici zásadních skladeb, které patří do síně slávy techna. Režisérem, dramaturgem a tvůrcem mixu bude DJ Toky, jehož vystoupení i mixované kompilace tvořily pilíře české a slovenské scény.
O co jde? soutěž, jejíž vítěz dostane šanci zahrát na hlavní stage největší české a slovenské techno party APOKALYPSA, konané dne 22. 11. 2013 v Pavilonu P brněnského výstaviště.
Kdo se může účastnit?
DJs / producenti / projekty (dvojice, trojce, …), kteří hrají techno v jakékoli jeho podobě, kromě hardtechna / schranz / hardcore.
nezáleží na tom z čeho soutěžící hraje – gramofony, CD playery nebo laptop + kontroler. Jde nám o skill a celkový výsledek!
Průběh a pravidla soutěže
klání bude mít dvě kola
1. kolo
- soutěžící má za úkol natočit 5 – 15 minutové video, které nahraje na YouTube s příslušným popiskem (viz. níže)
- v rámci tohoto videa předvede své schopnosti, svůj feeling pro hudbu a kreativnost.
- fantazii se meze nekladou – zaujměte nás jak hudební tak vizuální stránkou.
- odkaz na video nám zašle na mail: info@praan.cz
Hlavní důraz samozřejmě bude vždy kladen na hudební stránku!
- tato etapa proběhne od 1. dubna do 30. června 2013
2. kolo
- do druhého kola se dostane 10 nejlepších z kola prvního, které vybere porota.
- jejich úkolem bude namíchat hodinový set, speciálně pro Apokalypsu, který umístí na Soundcloud (opět s předem daným popiskem).
- z těchto setů porota vybere jednoho vítěze, který se představí na hlavním pódiu party Apokalypsa.
- sety všech deseti finalistů budeme průběžně zveřejňovat na oficiálním Facebookovém profilu party Apokalypsa (cca 20 000 fans)
- tato etapa proběhne od 1. července do 31. srpna 2013
Obecné poznámky
o postupujících i celkovém vítězi bude rozhodovat pouze porota, nikoli např. Facebookové hlasování, jenž nemá žádnou výpovědní hodnotu.
hledáme a chceme pomoci kreativním techno talentům, kteří oživí stojaté vody české scény.
porota má lichý počet členů z toho důvodu, aby nedošlo ke shodě.
Formát soutěžních videí
soutěž je určena pouze pro umělce z Česka a Slovenska
video nahraj na portál YouTube.com (jiné portály neakceptujeme)
délka: cca 5 – 15 minut
video pojmenuj: Apokalypsa contest – „tvé jméno“ nebo „přezdívka“
do popisu videa uveď svůj kontaktní e-mail, odkaz na DJskou webovou stránku / profil / Facebook + tracklist!
do tagu uveď heslo „apokalypsa contest“
pošli nám odkaz na mail: info@praan.cz
Porota
Michaela Salačová (booking manažer Apokalypsy / DJ)
Nois (Apokalypsa crew, techno DJ)
Orbith (Elektra night)
Spiriakos (techno DJ & producent)
Makarov (techno DJ & producent)
Apokalypsa s pořadovým číslem 36 odstartuje předprodej exkluzivně v síti Ticketportal. Tento elektronický indoor festival a jeho 36té pokračování se uskuteční 22.listopadu na brněnském výstavišti, v pavilonu P. Tato legendární akce slibuje velmi silné umělecké obsazení (dj’s, liveacts), 3 pódia a nejmodernější tématické efekty
Více informací později. Nejlevnější vstupenky STANDARD za 499,- v omezeném počtu nabízí Tickeportal od 21.1.2013