CLANEK

Brazil Runner´s Flashback: Let It Roll on tour @ Printworks London

Let It Roll je roky moje srdcovka. Partička kolem téhle akce se sice za poslední dekádu obměnila, ale pevné jádro zůstává. Zážitků mám za ty roky nepočítaně, ať už to bylo u Pardubic, v Praze, v Ostravě, v Benešově, v Milovicích, na Slovensku, nebo v Polsku. Jsem už holt pamětník, který v backstage lecos zažil. Když jsem viděl, že další Let It Roll on tour se má konat v Londýně, a navíc v totálně ikonickém prostoru Printworks London, neváhal jsem ani vteřinu a rozhodl se, že tohle si prostě nemohu nechat ujít. Navíc, když ještě Printworks ohlásil poslední sezonu. Přátelé, další Brazil Runnerův report je zde...

Printworks

Zhruba v prosinci 2022 jsem zaznamenal chystající se akci v Londýně. Okamžitě jsem oslovil management Let It Roll s tím, zda nebude třeba stage manager, kterého občasně poslední roky pro tuhle partu dělám. Dostalo se mi odpovědi, že ne, jelikož technicky akci z velké části zabezpečuje britská strana. Akreditace ale problém není a po několikatýdenní komunikaci mně a kamarádovi Markovi, se kterým společně mimo jiné působíme jako stage manageři na Beats 4 Love, Ondra Vrba aka N:Force potvrzuje backstage passy do Printworks. Yes! Kupujeme letenky a objednáváme ubytování. Plán je následující: let z Katovic, 2 noci v Londýně, mejdan a zpět.

Den D je tady. Středa večer a já stojím na vylidněném Hlavním nádraží v Praze. Vlakem mířím do Ostravy, kam přijíždím kolem půlnoci.

Pár hodin spánku v bytě u mého táty, který je na víkend a hlídání mého kocoura v Praze. :)

Printworks

Ve čtvrtek ve čtyři ráno mě nabírá autem kamarád Marek a vyrážíme směr letiště Katovice, Polsko.

Na letišti vytahujeme tu správnou kartu a mizíme v útrobách business lounge. O pár okamžiků později už si užíváme ranní letištní pohostinnost. I když je teprve 6:00, připíjíme si polským pivkem na úspěšný výlet.

Po vydatné snídani sedáme do poloprázdného letadla a letíme vstříc dobrodružství. :)

Printworks

Přílet na letiště London Stansted je na čas. Autobus, Bolt, časový posun jedna hodina. Kolem poledne se ubytováváme poblíž Soutwark park, jen necelých 10 minut chůze od místa, kde se má konat akce. Z taxíku nám tato čtvrť připadá trošku ghetto, ale pákistánský řidič Boltu poznamenává: "Not so bad". Takže mu budeme, a taky trošku chceme, věřit. :)

S Markem vyrážíme na krátkou procházku k Tower Bridge, což je slabá půlhodinka chůze. Na zpáteční cestě si dáváme klasiku Fish and Chips, zbytek odpoledne odpočíváme. V 19:00 máme sraz v Double Tree by Hilton s Ondrou a jeho partou. Dáváme drinky v hotelovém baru a vydáváme se na molo, kde čekáme na bárku přes řeku Temži.

Malý trajekt nás převáží na druhý břeh, cesta trvá jen kolem pěti minut. Cestu trávíme přátelskou konverzací.

Printworks

Krátkou procházkou míříme do fajn pizzerie, kde společně večeříme skvělou neapolskou pizzu. Sedím vedle Vojty, který dělá hlavního produkčního, jsou tu kluci, kteří budou odbavovat videa a lidi z marketingu a médií. Tým má sraz zítra v Printworks už v 11:00, my jsme domluveni, že s Markem máme volný den a potkáme se v 19:00 u akreditací. Po večeři se vracíme na hotel, kde si ještě chvíli povídáme, loučíme a vracíme se na náš hotel.

V pátek ráno vstáváme kolem 10:00 s lehkou kocovinkou. Po snídani má Marek skvělý nápad, že budeme poznávat město z kola. Stahujeme appku, půjčujeme kola a vyrážíme na výlet.

Objíždíme centrum po cyklostezce, fotíme ikonická místa.

Printworks

Počasí vyšlo nádherně, je totální azuro s teplotami nad 10 stupňů Celsia. Oproti Česku, kde včera bylo 5 pod nulou, je to docela skok.

Procházíme Soho, dáváme kachničku v Chinatown. Mimochodem, sem mě vzal Marek, byl jsem zde poprvé a totální bomba. Kdo budete v Londýně, tohle velmi doporučuji. Užíváme si skvělý den, jsem moc rád, že jsme jeli o den dříve a měli jsme čas i na město.

Je 19:00 a my, dle dohody s Ondrou, čekáme před vstupem do Printworks. Uvnitř ještě probíhá požární prohlídka, ochranka nás nechává přejít na druhou stranu silnice. V mezičase přichází zbytek týmu, poprvé v Londýně potkávám Snookey, objímáme se a zdravíme. Tuhle holku vždycky moc rád vidím...

Printworks

Po třiceti minutách je prohlídka hotová a my se konečně dostáváme k akreditacím. Jsou zde, pro mě překvapivě, trošku zmatky, některá jména nejsou na guest listu, nakonec se ale vše zdárně vyřeší.

Z akreditace nás vyzvedává místní produkční a vede nás dlouhým koridorem směrem k zadnímu vstupu do Printworks London.

Postupně se nám na zápěstí vystřídají 3 druhy pásek, než konečně dostaneme ty správné.

Printworks

Přicházíme do backstage, na zdi si prohlížím line-up dnešního večera. Mám tu pár kámošů, Black Sun Empire, kluky z Camo and Krooked, MCho Daxta a další. S Daxtou už jsem si před dvěma dny psal a domlouvali se na setkání, na které se oba moc těšíme. Naposledy jsme zapařili loni na Beats 4 Love v Ostravě, kde kluci vystupovali na hlavním podiu.

Schází se tu celá parta a já velím ke skupinovému fotu!

Na zdi fotím kód ke dveřím do backstage.

Printworks

S Markem si dáváme první drink – jak jinak – british style – gin a tonic. Na zdraví, kámo. :)

Společně vyrážíme na prohlídku celé lokace, zatím bez lidí. Prostory bývalé tiskárny jsou obrovské. Celková kapacita je 6.000 lidí a dnes je vyprodáno. S Markem jsme konstatovali, že už jsme, co se párty týče, viděli hodně, ale tohle je fakt masakr. Místo je tak členité a rozsáhlé.

Jedno z míst, kde si můžete koupit drink.

Printworks

Toalety nás také překvapily.

A řada lidí čekajících na vstup. I když šlo odbavení rychle, řada se tvořila téměř celou noc.

Za chvíli jsou obě pódia a přilehlé prostory narvány k prasknutí.

Printworks

Tohle místo a atmosféra jsou opravdu úžasné. I když se zde párty dělají teprve od roku 2017 a z toho ještě byly 2 roky covidové, lidi se sem naučili chodit a většina mejdanů je dlouho před začátkem vyprodána. Od Vojty z režie dělám fotku na hlavní stage. Mejdan jede, všichni se skvěle baví.

Korzujeme po celém prostoru, občas se stavíme v backstage, kde holky hrajou kulečník a popíjí drinky. Nutno poznamenat, že život v backstage je velmi vzdálený tomu, co známe z našich akcí v Česku. Alkoholu je málo, pár pivek a perlivá voda. Nic moc. :)

Jedna společná fotka s MC Daxta, Ondrou a Markem.

Printworks

Všichni Ds zahráli, akce proběhla skvěle, ve 4:00 je konec. Také dříve, než jsme zvyklí u nás. Management nás během pár minut vyzývá k odchodu a my vycházíme ven před budovu. Ve 4:30 jsme na hotelu a jdeme spát. Podtrženo sečteno – super výlet, Printworks super místo, skvěle strávený čas s přáteli, ale atmosféru preferuji na našich akcích v Česku. Tam si přece jen můžeme dělat, co chceme, že. :) Díky, že jste to dočetli až sem a slibuji, že letos ještě pár backstage reportů s nízkou literární hodnotou napíšu.